Skip to content

Office Manager - parttime 20-28 uur per week

  • On-site
    • Utrecht, Netherlands
  • HR

Job description

JOIN ALPINE HEARING PROTECTION AND HELP BUILD THE WORLD’S LEADING HEARING PROTECTION BRAND

Alpine Hearing Protection groeit hard, bouwt aan het toonaangevende merk in gehoorbescherming wereldwijd en heeft een hoge duurzaamheidsambitie, wat wordt onderstreept door onze recente B-Corp certificering. Onze missie is helder: zoveel mogelijk mensen beschermen tegen onnodige gehoorschade, zodat ze hun hele leven lang van geluid kunnen blijven genieten. Onze wereld wordt steeds luider, met meer schadelijk geluid dat de gezondheid van meer dan 1 miljard mensen bedreigt.

Alpine is op zoek naar een Office Manager om ons team te versterken. Jij wordt het aanspreekpunt voor alles wat met het kantoor te maken heeft. Dankzij jou heeft het team altijd een schone georganiseerde werkplek, een prettige sfeer, een lekkere lunch en alles wat nodig is om optimaal te kunnen presteren. In deze rol rapporteer je aan onze Head of People.

 

Job requirements

Over de rol: Office Manager

Ons kantoor is de plek waar we samenwerken, plezier hebben en met elkaar in verbinding blijven. Jij bent het kloppende hart als Office Manager. Jij bent degene die in één oogopslag ziet wat er moet gebeuren zodat alle collega’s een fijne werkomgeving hebben. Met jou loopt het soepel op kantoor omdat jij het draaiende houdt. Je zorgt 2-wekelijks voor een heerlijke lunch, voldoende voorraad in de keuken en het printerhok. Collega’s grijpen niet mis door jou!

Je zorgt dat het kantoor tiptop in orde is. Belt het schoonmaakbedrijf als er dingen efficiënter en beter kunnen en regelt andere facilitaire zaken. Een opgeruimd en sfeervol kantoor is jouw verdienste. We kijken nu al op tegen het moment dat jij met vakantie gaat!

 

Je verantwoordelijkheden opgesomd:

  • Bestellen en klaarzetten van de lunch

  • Contact houden met en aansturen van de schoonmaakdienst, IT en beveiliging

  • Beheren en bestellen van kantoorartikelen en facilitaire benodigdheden

  • Bijhouden van sleutels en toegangsmiddelen

  • Ondersteunen bij kleine facilitaire projecten (zoals verbouwingen of nieuwe werkplekken)

·       Beheren van de algemene mailbox en parkeergaragezaken

  • En natuurlijk: zorgen voor een fijne sfeer op kantoor! Je verzorgt en coördineert terugkerende bijeenkomsten, zoals de maandelijkse roadmap meeting

Jouw impact

Je helpt mee aan het bouwen van een high-performing team binnen een snelgroeiend bedrijf dat gedreven is om wereldwijd een sterk merk neer te zetten, miljoenen mensen te beschermen en een tastbaar verschil te maken in hun dagelijks leven.

 

Wie ben jij?

We zoeken iemand die in de ochtenden aanwezig kan zijn (bij voorkeur elke werkdag, maar minimaal vier dagen per week). Je werkt gestructureerd, ziet wat nodig is voordat anderen het vragen en zorgt dat alles soepel verloopt.

 

Je excelleert in deze rol als je:

·       Hands-on, proactief en goed georganiseerd bent

·       Ervaring hebt in een office- of facilitaire rol

·       Je spreekt goed Nederlands en je redt je prima in het Engels

·       Sterk bent in plannen, overzicht houden en probleemoplossend denken

·       Graag bijdraagt aan een positieve sfeer, je hebt gevoel voor sfeer en gastvrijheid

·       Energie krijgt van een opgeruimde en gezellige werkomgeving

·       Houdt van dynamiek en afwisseling binnen een snelgroeiende organisatie

 

Wat wij bieden

Je komt terecht in een internationale werkomgeving binnen een toonaangevend bedrijf in de snelgroeiende markt van gehoorbescherming. We bieden een positieve, energieke teamsfeer en een echte scale-up cultuur.

Daarnaast bieden we:

·       Marktconform salaris

·       Gratis festivalkaartjes

·       Een jaarlijkse zeiltocht en een terugkerend teamavontuur met overnachting

·       Twee keer per week gratis lunch

·       Wekelijkse bedrijfsfitness

·       Maandelijkse company stand-up met borrel

 

 

or

Apply with Linkedin unavailable
Apply with Indeed unavailable