Skip to content

Office & Community Manager

Utrecht, Utrecht, NetherlandsHR

Job description


Word onze collega bij Alpine hearing protection en help mee om het #1 gehoorbescherming merk wereldwijd te worden

Bij Alpine krijg je dé kans om deel uit te maken van een uitzonderlijk team dat het #1 merk wereldwijd bouwt in de gehoorbeschermingsindustrie. Meer dan een miljard mensen wereldwijd lopen het risico op gehoorbeschadiging, en Alpine Hearing Protection is op een missie om dit gezondheidsprobleem aan te pakken. Alpine is internationaal marktleider op het gebied van gehoorbescherming. Je vindt ons online, in de winkel en op alle grote festivals.


Alpine is op zoek naar een Office & Community Manager! Deze uitdaging is perfect voor iemand die duidelijkheid en structuur wil creëren in bestaande processen bij ons op kantoor, en nieuwe processen wil ontwikkelen. Dit doe je om onze medewerkers nog beter dagelijks te ondersteunen in hun werk. In deze rol rapporteer je aan Marjolein Bastinck, onze Head of People.


Office & Community Manager

Alpine is onlangs verhuisd naar een nieuw kantoor aan de Europalaan in Utrecht (meer informatie hier). Ons kantoor is dé plek waar we samenwerken, plezier maken en waar nieuwe ideeën ontstaan. Om op deze prettige, en soms wat nieuwe, plek continuïteit te waarborgen zijn wij op zoek naar een gedreven Office & Community Manager. Als Office & Community Manager ben jij dé verbinder binnen ons bedrijf en ben je verantwoordelijk voor het creëren van een prettige en gestructureerde werkomgeving, én natuurlijk een goede sfeer. 

Wat we van jou verwachten:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor Alpine-bezoekers en medewerkers. Hierin draag je verantwoordelijk voor het toegangsbeheer, ons algemene telefoonnummer, de mailbox, de parkeergarage, etc.
  • Je bent ook het eerste aanspreekpunt voor medewerkers met betrekking tot het kantoorgebouw & faciliteiten, zoals het coördineren van onderhoudswerkzaamheden, bestellen van kantoorartikelen en meubilair, coördineren van schoonmaakbedrijf, beveiliging, IT, etc. Alles wat er maar nodig is om onze fijne werkplek steeds beter te maken.
  • Je bent verantwoordelijk voor de organisatie van verschillende kantooractiviteiten, zoals onze maandelijkse roadmap-meeting en het verzorgen van onze kantoorlunch 2x in de week. Ook bied je ondersteuning bij de organisatie van verschillende bedrijfsuitjes.
  • Je speelt een grote rol bij de on- en offboarding van onze medewerkers. Je doet er alles aan om ervoor te zorgen dat nieuwe medewerkers zich zo snel mogelijk thuis voelen bij Alpine. Daarnaast zorg je ervoor dat zij over de juiste middelen beschikken om aan de slag te gaan, zoals het verzorgen van arbeidsovereenkomsten, het compleet maken en houden van het medewerkersbestand, IT-beheer, etc. Waar nodig initieer je procesverbeteringen.

Klaar om impact te maken?

Help mee aan het bouwen van een goed presterend team in een snelgroeiend bedrijf, waar we gepassioneerd en gemotiveerd zijn om een wereldwijd erkend merk op te bouwen. Een merk welke het gehoor van miljoenen mensen over de hele wereld helpt beschermen en een tastbaar verschil maakt in de levens van mensen!

Job requirements

Waarom deze job bij jou past:

Je hebt werkervaring als Office Manager en/of HR en kunt je vinden in de volgende profielschets:

  • HBO werk- en denkniveau. 
  • Communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels
  • Werkervaring met AFAS is een pré
  • Sterk gevoel voor gastvrijheid en een groot probleemoplossend vermogen
  • Jij wil zo efficiënt mogelijk werken en verbeteringen doorvoeren waar nodig
  • Je werkt graag zo veel mogelijk op kantoor met fijne collega's om je heen

De Office & Community Manager rol is nieuw bij Alpine en wij zijn op zoek naar een gedreven collega die wil doorgroeien en zichzelf bij Alpine wil ontwikkelen. Er zijn veel mogelijkheden om in goed overleg de rol op termijn nieuwe invulling te geven. 

En uiteraard houd je van de dynamiek en afwisseling die hoort bij een snelgroeiend bedrijf, met een fantastisch, jong en energiek team.

Wat bieden wij:

Je maakt deel uit van een gedreven en internationale werkomgeving binnen een toonaangevend bedrijf in de opkomende markt voor gehoorbescherming. We stimuleren een positieve houding met een gepassioneerd, jong en gemotiveerd team in een scale-up vibe.

Naast een marktconform salaris, een aantrekkelijke pensioenregeling en 26 vakantiedagen bieden wij buitengewone voordelen zoals:

  • Gratis festival tickets
  • Jaarlijkse overnight trip met het hele Alpine team
  • Twee keer per week gratis lunch (dinsdag en donderdag)
  • Wekelijkse bedrijfsfitness
  • Maandelijkse roadmap meeting met aansluitend een heel gezellige borrel

Solliciteren

Herken jij jezelf in deze vacature? Solliciteer dan eenvoudig via onderstaande knop. Een motivatie mag, maar is niet verplicht.

or

Apply with Indeed unavailable