Skip to content

Customer Support Champion

Utrecht, Utrecht, NetherlandsOperations

Job description


Zoek jij een baan bij een enthousiast bedrijf met toffe klanten? Lees dan zeker even verder!

Customer Support

Onze afdeling Custom Made is verantwoordelijk voor al onze maatwerk oordoppen. Het aanmeten van de producten wordt bij ons op kantoor of bij onze retail partners gedaan. Alle klanten waar wij zelf de oordoppen bij aanmeten kunnen met hun vragen terecht bij onze Customer support agents. Via telefoon, mail, chat en social media probeer jij zo goed mogelijk onze klanttevredenheid hoog te houden. 

De oordoppen op maat zijn ons meest premium product waar, bij vragen, consumenten uitstekende begeleiding verwachten. Ze geven hier immers veel geld aan uit...


Werkzaamheden die horen bij de functie van Customer support zijn:

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor product advies
  • Beantwoorden van mailbox waarin doorgaans vragen over afspraken, levering en garantie worden gesteld
  • Bewaken van levertijden en de klanten hier pro-actief over informeren
  • Meedenken over mogelijkheden tot efficiënter werken en nòg klantvriendelijkere processen
  • Helpen bij het opzetten van een nieuwe chat-functie op onze website


Door trainingen, uitgebreide werkprogramma's en productontwikkelingen ontwikkel jij je tot specialist in de gehoorbescherming. Dit geeft op termijn verschillende doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie.


Waar ga je werken?

Alpine is internationaal marktleider op het gebied van gehoorbescherming. Je vindt ons online, in de winkel en op alle grote festivals. Binnen gehoorbescherming is “Custom Made” (op maat gemaakt) het premium product. Wij zorgen voor de perfecte pasvorm, de beste kwaliteit geluid én bescherming van het gehoor. 


Wij zijn net verhuisd naar een compleet nieuw ingericht kantoor aan de Europalaan in Utrecht. Via deze link meer informatie over ons nieuwe kantoor.


Job requirements

Waarom deze job bij jou past:

Jij hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een servicegerichte omgeving zoals klantenservice, retail of hospitality. Een grote pre is werkervaring met een ticketsysteem, bij voorkeur Zendesk. Daarnaast ben jij:

  • Administratief sterk, je hebt graag de zaken op orde
  • Communicatief vaardig in Nederlands en Engels, zowel woord als geschrift
  • Niet bang voor een volle mailbox


Wat bieden wij:

  • Een salaris dat past bij jouw ervaring en niveau
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling
  • Gratis festival tickets
  • Twee jaarlijkse uitjes, een zeiltrip en een 2 daags avontuurlijk event
  • Twee keer per week een gezamenlijke bedrijfslunch op kantoor
  • Wekelijkse bootcamp training met jouw collega's
  • Maandelijkse borrel
  • Meer informatie over Alpine als werkgever vind je hier


Solliciteren

Herken jij jezelf in deze vacature? Solliciteer dan eenvoudig via onderstaande knop. Een motivatie mag, maar is niet verplicht.

or

Apply with Indeed unavailable